l-i-n-a

Alla inlägg den 4 november 2011

Av Lina - 4 november 2011 20:32

Hej alla glada,ledsna, och allt där imellan!


Idag har jag varit hos Moa och där gick vi till hästarna och Moa red en häst som heter Vera, Söt! Ni kanske tycker att jag har skrivit mycket om hästar på sistonet? Men det har liksom blivit ett nytt intresse för mig, eller igentligen ett gammalt intresse som jag har tagit upp igen!


På måndag börjar skolan igen... Jag brukar (ibland) länkta till skolan men inte den här gången! Nej,nej! Nu vill jag bara ha längre lov! hehe...


Just nu sitter jag och tittar på Idol i min sjöna säääng!


Vi syns snart igen!

XXX Lina.

Av Lina - 4 november 2011 08:55

Hello världen!


Nu ligger jag i min säng och tittar på tv, och snart kommer Moa! Kanske borde gå upp och äta lite frukost, men jag väntar nog ett tag till! ;) Ska ladda in lite nya bilder snart så att ni får se lite nytt! Det får bli ett kort inlägg, för att det har inte hänt så mycket sen det senaste inlägget, hehe.


XXX Lina.


Tidigare månad - Senare månad

Presentation


VÄLKOMMEN TILL MIN FOTOBLOGG!
MITT NAMN ÄR LINA OCH JAG ÄR EN FOTBOLLSPELANDE, RITANDE, MODE INTRESSERAD, SJUNGANDE OCH SÅKLART FOTANDE 13 ÅRING.

"jUST READ AND ENJOY"
xxxlina.

Fråga mig

18 besvarade frågor

Omröstning

Vad skulle du kalla min blogg?
 Foto blogg
 Helt vanlig blogg
 Tråkga bloggen...
 En blogg om allt mellan himmel och jord!

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4 5 6
7
8 9 10 11 12 13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011
>>>

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar.

Besöksstatistik

Bilder

Länkar

Arkiv

Bilder.

Bilder.

 

Text.

Text.

 

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards