l-i-n-a

Alla inlägg under maj 2011

Av Lina - 17 maj 2011 16:33

                               Hej bloggen!

I dag har vi haft fotbollstunering i skolan! Det var jätte kul + att min klass vann!!!!   Jag och mina kompisar sa " om vi vinner allt ska vi ha vattenkrig " Så efter allt hade vi det! Men det var inte många som var med...   


I dag var Fanny här, Det började med att vi åt paj och läste tidningen Julia (Julia ska få en lillasyster tidningen Emma)

Sen gick vi in på datan och sen skulle Fanny gå och   

I morgon har jag   KUL! Och på söndag ska mitt lag åka till åland och spela match! Längtar!

Nu ska jag plugga religon

XXX lina

Av Lina - 15 maj 2011 11:56

 


  

ps.bilden har jag tagit ds.

Av Lina - 15 maj 2011 11:42

Hej Sverige!!!


Hejsanhoppsan! nu är JAG TILLBAKA!!

I dag ska jag spela första serie matchen mot Rasbo!!! Vi ska spela 11 manna! Längtar!!


I fredags kom jag hem i från Danmark! Det var ju roligt men man längtar ju hem efter ett tag!

"Borta bra men hemma bäst".

Synd att vissa inte kan titta på video klippet, ska testa på ett annat sett nästa gång!

Har gjort om lite på bloggen, hoppas ni gillar det!!!


Nu kommer lite bilder från Danmark!

                 

Av Lina - 8 maj 2011 19:39

Hello!

Nu så tror jag att mitt videoklipp borde fungera! HOPPAS! Det är inte det bästa men det får duga.

Imorgon åker jag till Danmark!!!! Ska bli SUPER KUL!!

Jag kommer inte att kunna blogga då...   Men jag berätter mer när jag kommer hem!

XXX Lina   



 

  

Av Lina - 5 maj 2011 17:14

HEJ BLOGGEN!

Kan du gissa vad det står?

Kommentera och skriv vad du tror att det står!


 


Av Lina - 3 maj 2011 19:18

Hello bloggen!


dag var det den första dagen i skolan + att jag hade utvecklingssamtal, det var kul! Och det gick bra! 

Jag har tänkt på att kanske göra ett vidio inlägg, men jag vet inte riktigt???

På måndag åker jag på klassresa till Danmark, det blir kul!

Nu kommer...


   

   


    

  

Av Lina - 1 maj 2011 10:26

I går var det ju valborg och jag firade det med min familj, min kusins familj och en till familj. Det var jätte roligt! Lite mindre roligt var att  Moa blev sjuk... Jag skulle vara med henne idag men det gick inte.   


Idag ska jag istället gå på bio med min syster och mormor och morfar. Vi ska se på "Hur många lingon finns det i världen" (tror att sen heter så) Det ska bli jätte kul!

Nu vet jag inte riktigt vad jag ska skriva?


     

Presentation


VÄLKOMMEN TILL MIN FOTOBLOGG!
MITT NAMN ÄR LINA OCH JAG ÄR EN FOTBOLLSPELANDE, RITANDE, MODE INTRESSERAD, SJUNGANDE OCH SÅKLART FOTANDE 13 ÅRING.

"jUST READ AND ENJOY"
xxxlina.

Fråga mig

18 besvarade frågor

Omröstning

Vad skulle du kalla min blogg?
 Foto blogg
 Helt vanlig blogg
 Tråkga bloggen...
 En blogg om allt mellan himmel och jord!

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar.

Besöksstatistik

Bilder

Länkar

Arkiv

Bilder.

Bilder.

 

Text.

Text.

 

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards