l-i-n-a

Alla inlägg under juni 2011

Av Lina - 29 juni 2011 12:07

Hej bloggen!


Jag tänkte berätta om min midsommar. Vi var ute på sjön, Mysigt!!! Med en till familj. Vi sov kvar på ön (i båten). Vi gjorde en egen midsommar stång! Den blev super!!! Sen solade vi och hade KUL!! & sen kom en till familj! Efter ett tag kom en till familj på besök, men dem åkte hem efter ett tag. Vi hade en barkbåts tävling, Det var skoj!

Vi byte sedan ö, för det blev blåsigt... men sedan blev det Sol igen. Vi hade väldigt fint väder!

Sedan badade vi!


Ett litet citat av mig.

" Visa barn ropar jippie sommarlov! men det finns också dem som inte tycer så, jag syftar inte på dem som älskar skolan utan på dem som kanske inte har det så bra hemma, för visa är sommaren en pina. Så tänk på vad du säger & gör! För alla har det inte så bra..."


XXX lina.

   


Av Lina - 20 juni 2011 10:39

Tjenis!

Jag ursäktar att jag inte har bloggat på länge...   men jag ska försöka att bli bättre på det!


Ja nu är sommarlovet i full gång! Hittils har jag badat mycket, skojigt! Jag har varit med kompisar och bara tagit det lungt!

Nu ska jag ner på stan!


XXX lina

Av Lina - 10 juni 2011 10:33

Hej allesammans! Nu är jag tillbaka!

Jag har inte bloggat på ett väldigt LÅNt tag! Men nu har jag fixat ny design, faktist väldigt nöjd...

7/6 fyllde jag 13 år!

2/6 fyllde Alva 13 år!

Men nu kan jag inte skriva mer, måste städa till fiskarna!

  

xxx lina

Presentation


VÄLKOMMEN TILL MIN FOTOBLOGG!
MITT NAMN ÄR LINA OCH JAG ÄR EN FOTBOLLSPELANDE, RITANDE, MODE INTRESSERAD, SJUNGANDE OCH SÅKLART FOTANDE 13 ÅRING.

"jUST READ AND ENJOY"
xxxlina.

Fråga mig

18 besvarade frågor

Omröstning

Vad skulle du kalla min blogg?
 Foto blogg
 Helt vanlig blogg
 Tråkga bloggen...
 En blogg om allt mellan himmel och jord!

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar.

Besöksstatistik

Bilder

Länkar

Arkiv

Bilder.

Bilder.

 

Text.

Text.

 

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards