l-i-n-a

Alla inlägg under augusti 2011

Av Lina - 31 augusti 2011 19:23
Av Lina - 31 augusti 2011 19:13

Hej!

Ja, det blir ett suuuuuuper kort inlägg nu!

Rättare sagt bara några bilder som jag har tagit, hehe...


XXX Lina.

     


Av Lina - 27 augusti 2011 17:50

Hej!

Idag har jag och mitt lag spelat match mot Åland, det gick inte riktigt som vi hade tänkt oss... Men vi kämpade! Och imorgon tar vi nya tag! Då ska vi spela mot Rasbo. Önska oss lycka till!

Just nu sitter jag och har huvudvärk, inte kul! säger bara det! Det blir ett kort inlägg idag. Nu får ni se lite olika heathers(STAVNING) jag har haft! Kommentera och säg vilken du gillar mest!!!!


XXX Lina.

       

Av Lina - 25 augusti 2011 15:53

Hej!

Nu sitter jag lyssnar på lite låtar som jag ska sjung/träna på mina sång lektioner! Har ni något förslag? Komentera gärna!

Kanske blir det

"Rolling in the deep"? "Millon pieces"? Eller "Teardrops on my guitar"?

Hmmm...? jag får fundera på den frågan lite till! Men nu ska jag jobba lite matte!

Chao!


XXX Lina.


Av Lina - 24 augusti 2011 16:13

Hejsan bloggen!


Idag har jag varit i skolan och haft det good! Snart ska jag äta och efte det blir det möte med sången! Jippie! Det blir ett kort inlägg idag, men jag bjuder på en bild eller två!


XXX Lina.


          Älskade Cypern!  

Av Lina - 23 augusti 2011 18:27

Hola!


Idag har jag varit i skolan och ja, haft kul!  Det blir tyvärr ingen bild på dagens stil, men jag tänkte istället berätta vad jag hade på mig. En mörk grön tunika, ett par tajta jeans ett ganska stort örhänge och utsläppt hår. Ganska vanligt men fint tycker jag!

Idag hade vi i skolan ett, eller igentligen två små tester, ett i engelska och ett i svenska. Dom var lätta och roliga! Och idag när jag kom hem jobbade jag lite matte, helt okej ganska roligt faktiskt!

Just nu tittar jag på "Teen mom" 

Och imorgon börjar sången Jippie! Men det tråkiga är ju att jag missar fotbollen den dagen, inte alla onsdagar utan det är bara en onsdagen, lite krånglikt kanske? Men ni fattar säkert vad jag menar!



XXX Lina.

 

Av Lina - 22 augusti 2011 20:16

Hej bloggen!

 

Nu sitter jag och tittar på tv, inget speciellt som jag ser på. Men för ett tag sen kom jag hem från min fotbolls träning. Jag känner mig helt slut i kroppen speciellt i händerna, lite konstigt kanske? hehe...

Idag i skolan gjorde vi inget speciellt men kul var det! Ne nu ska jag gå!


XXX Lina.


  "Enjoy your life once ore twice..."

Av Lina - 18 augusti 2011 16:53

Hej bloggen!


Idag var det första skol dagen! JIPPI! Det var super kul! Så kul att börja 7:an! Har värkligen längtat efter ett eget skåp + att dem är alldeles ny!


Nu ska jag gå!


XXX Lina.


  Sigge!   Nisse!   Denna har jag tagit!   mii!

Presentation


VÄLKOMMEN TILL MIN FOTOBLOGG!
MITT NAMN ÄR LINA OCH JAG ÄR EN FOTBOLLSPELANDE, RITANDE, MODE INTRESSERAD, SJUNGANDE OCH SÅKLART FOTANDE 13 ÅRING.

"jUST READ AND ENJOY"
xxxlina.

Fråga mig

18 besvarade frågor

Omröstning

Vad skulle du kalla min blogg?
 Foto blogg
 Helt vanlig blogg
 Tråkga bloggen...
 En blogg om allt mellan himmel och jord!

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11 12 13
14
15
16 17 18
19
20
21
22 23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar.

Besöksstatistik

Bilder

Länkar

Arkiv

Bilder.

Bilder.

 

Text.

Text.

 

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards