l-i-n-a

Alla inlägg under juli 2011

Av Lina - 21 juli 2011 19:44

Hej igen!

 Jag tänkte tipsa om mina kompisars bloggar!

. Hannavardet.bloggplatsen.se

. jazzoemma.bloggplatsen.se

. mad-de.bloggplatsen.se


XXX.lina

Av Lina - 21 juli 2011 19:21

Hej!

Nu sitter jag och tittar på "Teen mum" . i dag har jag varit med Moa. och som ni kanske vet så tog jag ett till hål i örat högst upp på örat, men för några dagar sen var jag i Göteborg och då var vi på Liseberg. Jag åkte "Kanon kulan" och slog i hvudet så att örat har svulnat upp... Det gör så jävla ont på ren svenska! men det blir sakta men säkert bättre...

jaja nu till lite roligare saker!

Den 4e ska jag och några tjej kompisar åka till Gröna Lund!!! Jippie! Har inte träffat dem på hela sommaren!!! Jag har bestämt mig för att åka Insaine! (stavning). Jag ska förstårs oxå åka twister! Längtar,längtar osv...! 


Nu kommer en bild, eller ja några bilder!

Bilderna är för länge sedan!

  hihihi!   Nisse!   mii!    

XXX Lina.


Av Lina - 13 juli 2011 09:03

Hej! Har inte riktigt tid att blogga nu men det kommer en bild! (Som inte jag har tagit)

  XXX Lina.

Av Lina - 12 juli 2011 11:05

Hello!

I dag har Fanny K sovit här och i dag ska vi gå på stan, tror jag.


Nu har jag gjort en ny blogg design och nu är jag nöjd!! Hoppas att ni också gillar det!


Om någon av er som läser detta har en blogg så skriv gärna vad den heter! Jag tycker att det är väldigt kul att titta på andras bloggar!  


Ha det gott igelkott!

xxx Lina.

   

Av Lina - 5 juli 2011 20:57

Hello!

I dag har jag & Emma & Alva varit och åkt på vatten rutchbana!!!! Det var super kul!!!


  Ja, så haär ser det ju inte riktigt ut, men men...


God natt sov gott!

xxx lina   

Av Lina - 3 juli 2011 10:40

God morgon!

 

Hoppas alla sovit gott? Jag har sovit sådär, våran hund Nisse är väldigt rädd för åska. Och i natt åskade det väldigt mycket här så Nisse skällde så mycket så att han väckte alla! Men efter ett tag så fick vi in honom i madre och padres sovrum (pappa jobbade natt) Så jag, madre,elin och Nisse sov i samma säng tillslut.  


  Sigge!   Mickro, min systers förra kanin. Hittade ingen bild på min gammla, Milton!   Nisse! 

Av Lina - 1 juli 2011 14:55

Nu sitter jag med Moa & Elin och tittar på

"Vänner". Nu tänkte jag berätta en sak som hände med mig igår.

 Jag skulle gå och göra något som jag inte kommer i håg? men jag gick på altanen och fick en STOR sticka i hälen, Den var stor! mamma fick inte ut den så dem fick ta ut den med en Tång!!! eller först fick dem skära upp lite och sen kom tången... Det gjorde så ont att jag nästan spydde. Jag fick gå på kryckor igår men nu är det bättre!


Ett tips! Ha skor på trä altaner!!!


Nu kommer en bild eller två!

  saknar mitt hår, och saknar vintern lite...   hehe, ett ägg, bilden tagen av mii!

Presentation


VÄLKOMMEN TILL MIN FOTOBLOGG!
MITT NAMN ÄR LINA OCH JAG ÄR EN FOTBOLLSPELANDE, RITANDE, MODE INTRESSERAD, SJUNGANDE OCH SÅKLART FOTANDE 13 ÅRING.

"jUST READ AND ENJOY"
xxxlina.

Fråga mig

18 besvarade frågor

Omröstning

Vad skulle du kalla min blogg?
 Foto blogg
 Helt vanlig blogg
 Tråkga bloggen...
 En blogg om allt mellan himmel och jord!

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar.

Besöksstatistik

Bilder

Länkar

Arkiv

Bilder.

Bilder.

 

Text.

Text.

 

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards