l-i-n-a

Alla inlägg under april 2011

Av Lina - 30 april 2011 09:17

Hello bloggen!

Har gjort ny design, som ni kanske märker... Är faktist nöjd! Ska fixa text på hethern snart.

Påsklovet börjar närma sig sitt slut... men jag fäller inga tårar för det. Det ska bli jätte kul att komma tillbaka till skolan tycker jag! Det var ju ett tag sen man träffade alla kompisar!   Idag ska jag vara med Moa! och imorgon samma, På måndag är vi lediga så då ska jag vara med Alva!   


Nu ska jag äta frukost.

XXX lina!

Av Lina - 27 april 2011 18:43

Hola bloggen nu är jag tillbaka!

Nu har jag kommit hem från Cypern, eller i förrgår kom jag hem.

Det var SUPER där! Men vädret var inte på våran sida... Fick bara 2 dagars sol av 7. Lite tråkigt men inget att göra åt...

Det är faktist ganska skönt att vara hemma igen! Nu ska jag gå och äta.


Puss & kram skumbanan!   

Av Lina - 17 april 2011 07:56

Hello bloggen!

Imorgon sticker jag till CYPERN!!!

Har nästan packat klart, inte likt mig! Jag brukar packa veckor i förväg! Men, men..

Det ska bli super skönt!!! Längtar!, längtar!, Längtar!


I fredags hade jag min familj och släkten överrasknings fest för min mamma! Det blev super!!!     


Här kommer en bild.

  XXX Lina   

Av Lina - 15 april 2011 15:59

HEJ BLOGGEN!  

Vet inte riktigt vad jag ska skriva?

Fast jag kan ju skriva att jag UTOMLANDS Väldigt snart!!!!!!!!


Nu ska jag städa lite här och där...


 skumbanan! 

XXX LINA 



Av Lina - 9 april 2011 09:42

God morgon bloggen!

Har jag inte bloggat på ett tag, har varken haft tid eller ork...

Men nu så är jag tillbaka! Sejer bara

ÄNTLIGEN HELG!

I dag ska jag och syster gå på stan, super kul!!!

Imorgon vet jag inte riktigt vad som sker, men det blir säkert kul!


Nu kommer lite bilder!

       

Av Lina - 3 april 2011 17:12

Hola bloggen!


Nu har jag gjort en ny design! Igen...

Men nu är jag nöjd och belåten!

I morgon är det skola   , men det är ju faktist ganska skönt med helg måste jag ju säga!

Snart ska jag äta en GOOD midag! Sen blir det Mästarnas mästare tror jag. Har gjort några kycklingar, blev väldigt söta faktist!


ha det bra! // Lina   


Av Lina - 3 april 2011 11:26

Hej bloggen!

Nu kommer "Veckans bilder  "

Den hära gången tänkte jag lägga ut lite bilder på Lady Gaga i sina lite underliga kläder!


     


Nu ska jag göra lite påskpyssel! Tänkte göra lite kycklingar!  


PUSS OCH KRAM SKUMBANAN! LINA  

Presentation


VÄLKOMMEN TILL MIN FOTOBLOGG!
MITT NAMN ÄR LINA OCH JAG ÄR EN FOTBOLLSPELANDE, RITANDE, MODE INTRESSERAD, SJUNGANDE OCH SÅKLART FOTANDE 13 ÅRING.

"jUST READ AND ENJOY"
xxxlina.

Fråga mig

18 besvarade frågor

Omröstning

Vad skulle du kalla min blogg?
 Foto blogg
 Helt vanlig blogg
 Tråkga bloggen...
 En blogg om allt mellan himmel och jord!

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar.

Besöksstatistik

Bilder

Länkar

Arkiv

Bilder.

Bilder.

 

Text.

Text.

 

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards