l-i-n-a

Alla inlägg under mars 2011

Av Lina - 31 mars 2011 19:53

Hola bloggen!


Idag har jag varit i skolan. Kul!   

Nu har jag sutit vid datorn och fixat ny design, blir aldrig riktigt nöjd... men nu är jag hyfsat nöjd. Kommentera gärna om du har några förslag!

Har lärt mig hur man andvänder "Picknick".

Har inte bloggat på ett tag, har inte riktigt årkat...

Börjar bli förkyld, inte kul   


Här kommer "Veckans Citat"

Sikta mot Stjärnorna så är du i allafall vid månen"


XXX Lina   


Av Lina - 31 mars 2011 19:53

Hola bloggen!


Idag har jag varit i skolan. Kul!   

Nu har jag sutit vid datorn och fixat ny design, blir aldrig riktigt nöjd... men nu är jag hyfsat nöjd. Kommentera gärna om du har några förslag!

Har lärt mig hur man andvänder "Picknick".

Har inte bloggat på ett tag, har inte riktigt årkat...

Börjar bli förkyld, inte kul   


Här kommer "Veckans Citat"

Sikta mot Stjärnorna så är du i allafall vid månen"


XXX Lina   


Av Lina - 27 mars 2011 20:02

Hej bloggen!   

Nu är jag hemma igen! Har haft det super!

Har åkt slalom och testat snowboard, inte riktigt min grej kan man ju säga... men kul var det!


I morgon är det skola, ska ha två prov...

Det ska bli jätte kul att träffa alla kompisar, speciellt Alva    som jag inte har träffat på ett låååååångt tag!

Nu ska jag titta på Tv!


XXX Lina

Av Lina - 22 mars 2011 16:16

Ja då var det tisdag igen, och Fanny är på besök som vanligt. Hon gör sej i ordning inför simmningen   

Och snart är det dags för fotboll!!   


På Torsdag åker jag bort ett tag, så jag kommer inte att kunna blogga...


I dag i skolan hände det inte så mycket... Fyllde i lite omdömen och tittade på vad jag har fått för omdömen, Ganska nöjd faktist!    


Ne nu mäste jag gå, CHAO!


XXXlina


Här kommer lite bilder som jag har tagit!

     

Av Lina - 21 mars 2011 19:55

Hej bloggen här kommer

"Veckans citat"


" Stå på dig, annars gör någon annan det! "


xxx lina   

Av Lina - 20 mars 2011 10:54

Hej  bloggen här kommer

     "Hiss & Miss 

 

Hiss!

Soliga varma vinter dagar!

Våren!!

Ett varmt bad!

Glass!

Sporta!

 

Miss...

snoddar utan resår!

Slask väder...

Dålig hårdag!

När man är sjuk missar det roliga...

 

XXX Lina   

 

 

Av Lina - 20 mars 2011 10:41

Godmorgon bloggen!

Hoppas alla sovit gott!

I dag ska jag vara med min kusin Moa!

Hon kommer hit snart, Jag vet faktist inte riktigt vad vi ska göra...

Men vi hittar säkert på något kul!

 

Här kommer några bilder!

XXX LINA

 

             

  

    

Av Lina - 19 mars 2011 14:27

Hej bloggen!

 

Jag har ju lagt ut en bild på min hund så nu tänkte jag att ni ska få se mina fiskar Nemo och Berit!

Nemo är orange och Berit är svart. Bilderna är tagna av Ida.   

 

      

Presentation


VÄLKOMMEN TILL MIN FOTOBLOGG!
MITT NAMN ÄR LINA OCH JAG ÄR EN FOTBOLLSPELANDE, RITANDE, MODE INTRESSERAD, SJUNGANDE OCH SÅKLART FOTANDE 13 ÅRING.

"jUST READ AND ENJOY"
xxxlina.

Fråga mig

18 besvarade frågor

Omröstning

Vad skulle du kalla min blogg?
 Foto blogg
 Helt vanlig blogg
 Tråkga bloggen...
 En blogg om allt mellan himmel och jord!

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14 15 16
17
18 19 20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Mars 2011 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar.

Besöksstatistik

Bilder

Länkar

Arkiv

Bilder.

Bilder.

 

Text.

Text.

 

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards