l-i-n-a

Alla inlägg under september 2011

Av Lina - 29 september 2011 19:23

HEJSAN!


Nu tänkte jag tipsa om min vän Hannas blogg!

En jätte bra blogg om allt möjligt med fina bilder och mode!

WWW.hannavardeet.blogg.se


Tryck på länken och titta in! Du kommer inte att ångra dig!

  

  

                       Hanna!

Av Lina - 25 september 2011 12:49

Hej bloggen!

Nu är det ny design igen! Hope you like it!

 Snart ska jag spela match mot Fyris! KUL! Känns som om det kan gå bra! Det stog i mitt horoskop att mitt lycko tal är 3, jag brukar ju annars ha 2 men ska testa 3 idag och se om horoskopet stämmer! ;)


Här kommer några coola telefoner! Vem vill inte ha en sån här! ;)

    

eller varför inte en choklad mobil???


XXX Lina.

Av Lina - 24 september 2011 14:36

HEJ!

här kommer ett citat:

"Säg inte kan inte innan du testat!"


XXX Lina.




Av Lina - 24 september 2011 14:14

hEJSAN!

har precis kommit hem från borta match, det gick inte bra... Men vi har vår sista match imorgon och sen kanske jag tar en pause från fotbollen.

Börjar tappa suget...


Här kommer bättre bilder på klockorna!

okej dem blev inte mycket bättre, men jaja...

XXX Lina.


   

Av Lina - 23 september 2011 20:19

HEJ!

Idag har jag varit på stan med mina tjejor! Och vi hade KUL! Men jag köpte inget, no money... rolig sak är att mormor kom hem från Spanien och hade köpt super coola klockor till mig och syster! Man smäller på dem som reflex band ungefär ;) Här får ni några bilder!

    

Tack mormor Älskar dig!   

Av Lina - 22 september 2011 19:29

Hejsan!


Förlåt för att jag inte har bloggat på jäääääääääääääte länge! Har inte haft tid...

Men det får ni stå ut med ;)

Jag har precis kommit hem från friskis! Det var kul! Och på Lör och sön har jag match. Börjar tappa suget för fotboll... + att det är mycket i skolan osv... Nu ska jag hoppa in i badet!


XXX Lina.


  By me.  


Av Lina - 22 september 2011 19:29

Hejsan!


Förlåt för att jag inte har bloggat på jäääääääääääääte länge! Har inte haft tid...

Men det får ni stå ut med ;)

Jag har precis kommit hem från friskis! Det var kul! Och på Lör och sön har jag match. Börjar tappa suget för fotboll... + att det är mycket i skolan osv... Nu ska jag hoppa in i badet!


XXX Lina.


  By me.  


Av Lina - 18 september 2011 10:00

Hej Bloggisen! Linas syrra Elin här! Lina skulle egentligen spela match idag, men det vart för lite folk, så dem fick tyvärr lämna Vo.. Synd.. Så Lina tänker om och ringer till våran bästaste kusin Moa!    För att sedan gå på friskian!

ps. Lina åker rullskridskor medans hon snackar med Mosenfilliosen. Hon är så söt!


Peace!  

  

Presentation


VÄLKOMMEN TILL MIN FOTOBLOGG!
MITT NAMN ÄR LINA OCH JAG ÄR EN FOTBOLLSPELANDE, RITANDE, MODE INTRESSERAD, SJUNGANDE OCH SÅKLART FOTANDE 13 ÅRING.

"jUST READ AND ENJOY"
xxxlina.

Fråga mig

18 besvarade frågor

Omröstning

Vad skulle du kalla min blogg?
 Foto blogg
 Helt vanlig blogg
 Tråkga bloggen...
 En blogg om allt mellan himmel och jord!

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18
19
20
21
22 23 24 25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar.

Besöksstatistik

Bilder

Länkar

Arkiv

Bilder.

Bilder.

 

Text.

Text.

 

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards